16. 1. 2019.

Zaboravim te


Zaboravim te
Na tren, dva
Možda sat, ili tri
Ponekada ceo dan prođe
da ne mislim o tebi
Odagnam nekako lepa sećanja,
zagubim se u vrtlogu života,
udarim tri puta jako po grudima
(srce bez tebe ume često da stane)
i, naredim duši da ne boli.

Zaboravim te
Na sat, dva, možda i tri
A onda na tren proleti neko sećanje
Ma jak sam ja - tada glasno kažem
Pogledam oko sebe - Život ide dalje
Uzavreli pločnici moga grada
nose masu neotkrivenih ostrva
spremnih da prime Robinzona
Krajičkom oka posmatram, biram
Na koje bih ostrvo?
Da se osamim i zaboravim prošlost,
da oteram i poslednje sećanje na tebe

Zaboravim te
Ponekada i ceo dan proleti
a da mi tvoj glas iz daljina
ne zapara uho.
Ali, kada veče zavlada
vodeći me ka tamnim stazama noći
koje više nema ko da osvetli
svojom lepotom, osmehom, nežnošću,
počinju da nadolaze reke nedostajanja
I donose mi sva ona podavljena sećanja
i one radosti naše
i smeh, i suze
A onda nastupi noć
Sećanja nadrastu najveće planine
I guše do zore

Zaboravio bih te
Veruj mi
Da naše noći nisu bile samo naše,
da naše reči nisu bile iskrene,
da naša srca ne kucaju u istom ritmu
i naše misli nisu na istoj talasnoj dužini

Veruj mi
Zaboravio bih te

...
"Zaboravim te"
© Vladimir Đorđević, 2019.
photo by © Željka Dimić
Subotica – Palić, februar 2017.

Нема коментара: