18. 1. 2019.

Nestala


I ponovo,
ponovo sam te tražio
Od prvog koraka napravljenog u snu
do obzorja nad horizontom ugašene nade

Tražio sam te koracima tihim
Tišim od šapata izgubljenih sećanja
koja, pritvorena u najdublju svest,
šaputanjem mute bistrinu pogleda
na novi svet, nove ljude, ljubavi nove

Lutao sam snom
Zagledao svaki kutak naših tajni
Oslušnuo svaki zaostali eho tvog osmeha
Omirisao cvetove koje si, u prolazu,
pomilovala i okitila svojom mirisom

Tražio sam te
Tražio u snu
Tražio sam te do poslednjeg koraka,
do obzorja nad horizontom ugašenih nada

A onda je zora dovela novi dan
Sunce već uveliko raspršuje snove
i bezbroj sitnih kapi preostale mašte,
sazdane davno od naših prikrivenih želja,
u vidu usplahirene pare, sada beže ka nebu

Možda će gore pronaći odgovor
Možda će, lutajući iznad oblaka,
saznati  -
Zašto si? Kako si? Gde si?
Nestala…

...
"Nestala"
© Vladimir Đorđević
photo by © Željka Dimić

Нема коментара: