4. 5. 2019.

Dete u nama još uvek se krije


Uselio se osećaj prolaznosti
Na vrata duše mi zakuca,
a ja naivan, dozvolih da kroči mi u misli
Sada mi razmešta dugo skrivenu sobu
u kojoj čuvam ono što nikome ne izrekoh,
u kojoj čuvam seme svog nastanka i postojanja

Stojim u uglu i gledam kako se igra;

klavir bi na plafon da postavi,
stalak za slikanje koji dobih u petoj na sred sobe,
sto za kojim pišem, kaže - ne treba mi,
pišeš ti u hodu, u dahu - lucidno dodade
One klikere iz detinstva koji su mi amajlija bili
dade mi u šaku i reče - Postani dete ponovo!
Lutku moje simpatije koju je zaboravila pri bekstvu
(kada smo se prvi put poljubili)
okači na sred zida prekrivenog muralom svemira

I dalje nemo stojim
I gledam, i ćutim

Prefarba mi sobu nekim novim bojama
Bojama detinjstva, bojama iskrenosti i ljubavi
Stvarno je čudan osećaj prolaznosti

Na kraju je doneo drvenu, staru stolicu
Reče - Sedi (dramska pauza nasta)
Sedi i pogledaj, to si ti!
I čim sedoh kao da mi s neba doleteše reči
U sebi osetih da niko od nikoga preči nije

Prolaznost?
To niko ne može da spreči!

Ali, dete u nama zauvek se krije!

...
"Dete u nama još uvek se krije"
© Vladimir Đorđević

Нема коментара: