10. 4. 2019.

Umišljenoj


Ja zaista ne znam da Svet postoji
I šta je tu čudno, ja imam svoj
Možda si me baš Ti iz njega istrgla,
malo se poigrala čarobnim štapićem
kojim si non-stop mlatarala nad glavom
glumeći "Veliku Caricu Veštica" kojoj sve je dato
Vidiš, i taj nepostojeći Svet se okreće
I u tom svetu raste trava, drveće, cveće
I, zanimljivo, dolazi i tamo proleće
Svet u kome sam životario Ti si uništila
Poništila si sve zakone osećanja i ljubavi
Umislivši da si najvrednija gazila si i najbliže
I stvarno, sada, kada sa ovog Sveta gledam tvoj,
shvatam da su sve priče umilne
bile samo unapred naučeni tekst dobre tragedije
Da, znam, Ti voliš tragedije
Kao neki sado-mazohistista koji voli da uz njega
pati još pet milijardi ljudi
Voliš tragedije, jer, sama si priznala
da tvoj život je tragedija svemirskih dimenzija
Čudno je kada čovek na to navikne

I sve mi je sada jasnije
Shvatam tvoju želju da uvučeš i druge u igru
Sve mi je jasnije
Samo mi nije jasno kolika sam budala mogao biti
i na vreme sve tvoje igrarije ne shvatiti
Ali, bitno više ništa nije
Spoznao sam i tvoj, i svoj Svet

A Ti?
Ti nikada saznati nećeš
kakva se lepota na obe strane krije.

...
"Umišljenoj"
© Vladimir Đorđević

Нема коментара: