3. 2. 2019.

Noću


Sklapam oči, prepuštam se plimi,
tonu misli, tonem i ja s njima
Dan što prođe ostavljam za sobom,
noću jedra prepuštam snovima.

Zvezde vode, Mesec za kormilom,
jedra puna nadanja i želja
Okeanom noćne mašte plovi
brodić mali ko moja postelja.

Talas svaki zapljusne mu pramac,
sirene se utrkuju s njime
Ljuljuškanje u mislima mojim
voli snene oseke i plime.

Ka zemljama nepoznatim jedrim,
horizonte pronalazim nove
Samo noću, kada sve utihne,
moje oči daljinama plove.

Brodić mali s burama se bori,
i noćima kroz snove me nosi
u potrazi za plažama zlatnim
po kojima trčaćemo bosi.

Kad pronađem obalu iz mašte
koju niko pronašao nije
vratiću se, da povedem tebe,
noć će naše bekstvo da sakrije.

Sklapam oči. Sklopi ih i Ti.
Podignimo sidro sa dna okeana
i razvijmo jedra ispunjena željom.
Zaplovimo hrabro, Mesec nek nas vodi.
Neka brodić kroz noć mirnu
pramcem nada, želja, htenja,
naše misli vetropirne
nosi ka slobodi.

...
"Noću"
© Vladimir Đorđević

Нема коментара: