11. 8. 2014.

Pritajeni nemir

Govorila si da pun sam nemira,
neiskazanih besova, čak i gneva.
Slušao sam analize kao malo dete
opijen finim, duhovnim rečnikom
smirenog bića nasuprot mene.
Iako sebe dovoljno poznajem
trudio sam se da verujem
savetima bliske duše.
Trudio sam se da prepravim ono
što u tebi izaziva poplavu
savetodavnih monologa.
Toliko sam se trudio da je i moj ego,
iz straha da ne dospe u ordinaciju,
navrat-nanos u duboke osame pobego.
Mnogi će reći - trud se isplati.
Da.
Tako sam i ja mislio
deleći trenutke sa tobom.
Ali sada,
bacam još jedan pogled unazad
ka vremenu u kome sam,
zaslepljen verovanjem u tebe,
posle toliko godina života
pokušao da menjam samog sebe.
I vidim. I čujem.
Tek sada.
Pritajeni nemir i dalje tobom vlada.
Vladao je i tada.
I vidim kako tvoje oči
odaju razlog da vladaš mi umom.
I čujem kako tvoje usne
drhtavo govore ono što i tebe muči.
Pritajeni nemir se nasleđuje dušo.
Pritajeni nemir se ne uči.

© Vladimir Đorđević

Нема коментара: