5. 3. 2019.

Ponoć (odlazak)


Senke su plesale uz mesečev zvižduk
Srebrni prah je prekrio travu
Zvezde su nemo gledale farsu
u strahu da osete novu romansu.

Slavuj zapeva uspavanku novu
Razaznajem tugu njegovog poja
Kad noć nadođe tišinom zaplivam
I na tren se setim - Bila si moja.

Ponoć će proći, a ja još budan
Možda sam uvek bio ti čudan
Te lude misli što mi se roje
do jutra pesmu novu skroje.

I nisam kriv, kriva je noć
Uz nju osetim posebnu moć
Odnekud sleću mi reči i rime
U svakoj osetim tvoje ime

Evo, već ponoć je
Pusti da dišem
Ove ću noći o tvojoj izdaji
poslednju pesmu nebu da napišem.

A kada dođe sledeća ponoć
znaćeš da tebi sam poslao stih
Znaćeš da nema me, da nebo me grli
Da odoh od sebe, odoh od svih.

...
Ponoć (odlazak)
© Vladimir Đorđević
mart, 2019.

2 коментара:

iidibii је рекао...

Ne pratim dugo Vaš blog, ali od svih pesama koje sam pročitao, ova mi je ostavila najjači utisak. Već sam Vam jednom napisao komentar sličan ovom i ne znam zašto nije objavljen, (možda je neka moja greška u piatanju jer sam nov ovde), i ne snalazim baš...
Pozdrav!

Vladimir је рекао...

Komentari su na cekanju dok ne pristupim blog-u.
Shvatate verovatno i zasto.
Hvala