30. 3. 2019.

"Glumila je vešticu" (deo prvi)


Oduvek su me privlačile mistične stvari.
Ne, ne na onaj okultni način, već sam
želeo da znam da li je istina sve što pročitah
u mnogim romanima, pogotovu u romanu "Grička vještica"
koji je svojevremeno bio štampan
u vidu romana u nastavcima.
Vremenom me je popustilo to interesovanje
za ženama koje imaju posebne veštine i moći, ali....

Aliii...

Posle nekih 35 godina (ne shvatam uopšte kako),
upoznam na fb-u gospođu koja se predstavi kao "veštica".
Ponesen nekim mladalačkim sećanjima,
pomalo zanesen sličicama i objavama,
zainteresujem se za njenu priču, koja je, doduše,
bila zanimljiva i primamljiva.
Znam ja da veštice ne postoje, niti sam se
ikada plašio baba-roga, vukodlaka, vampira...
Najmanje sam se veštica plašio, jer, ipak su to žene.
Možda imaju neku magiju, možda nemaju.
Ali, ta mistika pomešana erotikom oduvek je bila magnet.

Ne, neću vam reći ni njeno ime, ni grad.
Neću vam reći nikakav detalj koji bi i vas
odveo u stanje "obožavanja" nadprirodnog.
Samo ću ispričati priču o uobičajenim  fb-obmanama .....

(nastaviće se)

...
"Glumila je vešticu" (deo prvi)
© Vladimir Đorđević

Нема коментара: