21. 8. 2019.

Kada ti zima u leto doleti


Rime su ostale tamo negde
Iza nas, daleko, izgubljene
Uvek im se mogu vratiti
Mogu i one meni, vole me
Ono što Bog da ne gubi se tako lako
Ostale su zaboravljene, jer,
hoću bez njih da kažem ono što želim
Da pobegnem, i onim prostim,
običnim jezikom, čudaka, ludaka,
svima saopštim koliko te želim,
i volim

Ne, nije bitna ljubav tvoja
Obostrana ljubav oduvek je bila farsa
Samo iz srca da izbacim to što čuvah danima
Ono što sam krio pred drugima

Veruj mi -
Ni tvoji osmesi, pogledi, gluma
Ništa od toga bitno nije meni, ni Bogu
Ovo ludo srce ne ume ljubav da krije

Pobegoh od rima, a, možda ih voliš?

Ne brini, uvek su tu, u zapećku nekom
Rekoh da odaću se onom drugom sebi
Onom, pomalo surovom i prekom
Onom što pamti samo jedno ime
Tvoje

A rime ?
Neka čekaju lepša vremena
Tvoje se ime samo po snegu
utapa u najlepše zime

Ti seti se snega
A ja -
Ja vratiću rime

...
"Kada ti zima u leto doleti"
Vladimir M. Đorđević

Нема коментара: