14. 8. 2019.

Žigosan


Kao da mi je sam đavo usadio tvoj lik
A toliko sam se skrivao, bežao
Ne umem da objasnim zašto te vraćam
Ne mogu da se oduprem mislima razuzdanim
Možda je to kletva one starice iz komšiluka
kojoj sam krišom krao ruže za tebe?
Možda je vrteška što mi vraća prošlost
izgubila i ono malo morala obećanog davno

A palio sam sveće
I za žive, i za umrle, i one nerođene
Krstio se bezbroj puta pred bezbrojnim ikonama
Ne vredi, zaista, uzalud je
Maleni đavolčić koga si Ti probudila
izrastao je u ogromnu kreaturu sećanja
Svake mi večeri pusti film o tebi
Svake mi noći pošalje hladan znoj očajanja
Svakog mi jutra spusti na usne
tvoj poljubac mekši od pamuka
...

deo pesme "Žigosan"
...
p.s. pesmu u celini uskoro ćete moći
da pročitate na ebook-u serijala
"Od ujeda do lepote"
© Vladimir M. Đorđević

Нема коментара: