29. 11. 2014.

U tišini

U tišini, pred senkom svojom,
otvaram knjigu počinjenog greha
U tišini listam nagorele strane,
guši me odjek tvog srećnog smeha
U tišini svog zamrlog sveta,
dok senka kruži opustelom sobom,
zatvaram uši, ne želim da čujem
pitanje bolno -
Šta učinih s' tobom?

U tišini preskačem strane
ispisane davno kad moja si bila
U tišini sliku gledam -
bila si lepša od svih vila
U tišini opijam dušu,
koktelom greha i bolnih saznanja,
u tišini čak se i senka
od moje tuge polako sklanja

U tišini ostajem sam,
zatvaram knjigu počinjenog greha
U tišini i senka nestaje
Ostavlja me na sredini sobe
da nad knjigom ljubavi naše
bolno se sećam tvog srećnoh smeha
U tišini čelo na knjigu spuštam
i molim Boga da okajem grehe
U tišini do smrti čekaću
da ponovo ugledam slatke osmehe

© Vladimir Đorđević - 2012

Нема коментара: