9. 8. 2015.

Zakasnelo priznanje

I evo, došlo je vreme da ti priznam.
Znam da nećeš verovati.
Znam, živela si u zabludi
da me poznaješ do poslednje misli.
I znam, ja sam kriv što je tako.
Ali, sada mi nije žao.
Poučen ranama prošlosti
otvarao sam ti samo male odaje duše
i prećutno dopuštao da njima vladaš.
A bile su to samo čekaonice
iz kojih se dolazi do glavnih vrata.
Umalo da do njih i dođeš onoga trena,
kada sam, smekšan prvim susretom,
dozvolio da ovlaš dodirneš
dugo godina zaključanu bravu.
Tako malo je falilo da zakoračiš
preko praga koji niko prešao nije,
da zaviriš u tu preveliku odaju
prepunu skrivenih osećanja
i reči daleko lepših od onih
koje si čula dok si me "upoznavala".
I vidiš, nije mi žao što tvoja noga
nije kročila u nedirnuti deo mene.
Čak mi je i drago.
Jer, sada, kada sa ovog mesta
pogledam tvoj dalji put, vidim
da bi me tvoja nezgrapna želja
za prizemnim zadovoljenjem ega
odvojila od onoga što najviše volim.
I evo, došlo je vreme da ti priznam -
Osetio sam da si kao druge.
Zato sam i od tebe čuvao
onaj duboki deo sebe
koji su oduvek želela da vidiš.
Možda ćeš dobiti novu priliku.
Nekada.
Ako se sebe same iskreno postidiš.

 © Vladimir Đorđević - 2013

Нема коментара: